Monday, April 11, 2011

Tabahkanlah Hatiku Wahai Tuhan ,

Assalamualaikum ,

"Ya Allah , jika dia benar untukku , kau dekatkanlah hatiku dengan hatinya . Dan jika dia bukan untukku , damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu"
Amin .

Macam macam yang jadi sekarang ni . Tidak , bukan aku merungut . Benda yang jadi sekarang ni selalu dah jadi . Dari dulu :) Even selalu jadi , aku tak tahu suprise apa yang menanti aku kelak . So , I'll just go with the flow and stay on the right path . Tidak lah kelak aku jadi lupa padaNya :')

Awak , saya kongsi macam macam dengan awak sebab awak penting buat saya , penting dalam hidup saya . Kalau tidak , saya tak mahu kongsi sebab takut awak terasa hati or something . Cukup lah awak sabar dengan saya dulu :') Saya tak mahu susahkan awak lagi . Awak , even awak jauh dari saya , saya nak awak tahu yang awak selalu ada dalam hati saya . So , jauh di mata dekat di hati lah :) Dengar awak happy , ramai kawan dekat sana buat saya kurang risaukan awak . Okaay , awak mesra alam :D Even awak sedih bila saya suruh awak take care , saya nak suruh jugak :) Apa yang awak suruh buat , semua saya buat . Awak jadi pendorong terkuat saya besides Family and Friends :) Saya doakan awak sihat selalu dan baik baik saja di sana . Saya sayangkan awak , too ;DD


Karma is always there . Dan benda tu sedang 'berlegar-legar' pada orang sekeliling aku , termasuk aku :) Untuk kawan aku yang seorang tu , kau cakap kau sedang rasa apa yang aku rasa dulu kan ? Satu je aku nak pesan dekat kau , be strong . Bukan aku nak mengungkit , cuma nak mengingatkan kau . Hidup tak selalu indah . Aku nak tolong , tapi takat tu je yang aku mampu . Untuk Mr.Z , macam mana awak ingat dekat saya sekarang , macam tu lah saya ingat pada awak dulu . Awak juga yang cakap , jangan diungkit kisah lama . Tapi awak yang buat . Untuk pengetahuan awak , saya dah tutup pun buku tu . Kalau awak nak buka , awak buka lah . Tapi sekadar mengingat , jangan ulang salah yang dulu . Saya tutup buku , saya buka hati , suapay saya boleh nampak orang lain . Dan bila dah buka hati , macam macam yang saya nampak , macam macam yang jadi yang buat saya sedar . Saya tak macam dulu lagi :')

In conclusion , life is a cycle :D HEE .

No comments:

Post a Comment