Saturday, April 16, 2011

Scream 4 !

Assalamualaikum ,
Okay , hari ni sangat bosan so pergi hang out tengok wayang . Ingat nak keluar ramai ramai tapi yang lain ada hal . So , keluar berdua je dengan bestie aku . Sampai je sana , terus beli tiket dulu . Takut orang ramai , lepas tu takut seat penuh dan tak dapat duduk tempat strategik . Pheww~ Mujur pergi awal , orang pun tak ramai . Memang dapat seat cantik punya , tak atas , tak bawah , tak ke kiri sangat , tak ke kanan sangat . Okay merepek . Senang cerita seat tengah lah . Wayang on show pukul 11.50 pagi . Waktu tu baru 10.30 . Kitorang decide jalan jalan dulu . Sambil tu survey hadiah harijadi kawan , which is jatuh hari ni . Happy birthday to her . May Allah bless you :)

Source : Google

Mula mula , cerita ni memeningkan sebab dia keep playing cerita Stab 4 , 5 , 6 and 7 ! Dan , cerita Stab tu pulak konsep movie dalam movie . Opening , ada scene Stab 4 , aku ingatkan itu dah mula , takkan cepat sangat . Lepas tu senang pulak kena bunuh =_= . Rupa-rupanya , pelakon movie Stab 5 tengok cerita Stab 4 . Then , diorang(which is Stab 5) kena bunuh , ingatkan dah habis . Pelakon movie Stab 6 tengok cerita Stab 5 . Berlarutan sampai Stab 7 tak silap aku . At first , I was like , "WTF ?!!" Lepas tu , baru betul betul start . Damn betul ! Memeningkan kepala hotak aku je . That's why aku cakap konsep movie dalam movie . See , aku cerita pun dah pening , better pergi tengok sendiri okay ?

Source : Google

Cerita ni memang full of suspen . Tak boring langsung . Tapi , aku nasihatkan siapa yang paranoid , penakut , ada heart attack , lebih baik jangan tengok . Banyak adegan mengejut yang hampir membawa maut . LOL :D Joke . Banyak adegan mengejut . Yang paranoid tu , karang asyik fikir ada pembunuh nak bunuh dia je . lalala~ Aku ingatkan , pembunuh dalam cerita ni lelaki , rupa rupanya perempuan . Damn ! Kenal Emma Roberts ? Yeah , she's the killer , Ghostface . Awesome gila . Selalu aku biasa tengok dia berlakon jadi innocent je . But kali ni , dia jadi jahat , disebalik muka innocent dia . 

Source : Google

Yang tak best nya tengok dekat wayang ni , ada some of scene kena potong . Adoi . Rasa macam tak perfect pulak . But still , apa yang ada mampu cover delete scene tu . Cerita tu indeed awesome . Emma memang physco gila lah ! Do watch wehh , do watch ! :) Maaf lah , malas nak cerita sinopsis . Alaa , pergi je tengok . HEE :D Tak rugi punya lahh :)

No comments:

Post a Comment