Saturday, April 9, 2011

Can I be Your Only One ?

Assalamualaikum ,

Maaf lah , tajuk merepek pulak . HEE . Terasa nak update blog pulak pagi pagi ni . Dengan tak cukup tidurnya , tapi susah nak tidur . Tak tahu lah kenapa . Hurm , okay , tak habis dengan tengah malam semalam , tengah malam tadi pun call dia lagi  . Sebenarnya , hari tu memang tak ada mood . Sebab badan rasa tak sihat , tekak sakit macam nak demam . Dengan badan gatal gatalnya . Sehari tak sembang dengan dia , sebab aku fikir dia busy so aku tak mahu ganggu lah .

Wahh , gaya orang jatuh cinta ni memang boleh perasan serta merta . Lagu jiwang berbakul bakul , kerja nak bermadah tiap tiap hari . Lama dah aku tak rasa macam ni . So , apa salahnya kan ? Aku pun manusia ada perasaan jugak . And , this love makes me want to change myself so badly . I mean , change myself from bad to better person and from better to more better person . Alhamdulillah , Allah bagi saya awak untuk jadi pendorong dalam hidup saya . Dan saya harap , kekal sampai bila bila . Amin .

Kalau ikutkan hati , saya nak awak nampak saya sorang je . Tapi saya tak boleh jadi macam tu . Sebab nanti merosakkan diri sendiri . Dan , saya bukan jenis yang macam tu . Yeahh , like what others said , "Ikutkan hati , mati . Ikutkan rasa , binasa" . So , apa yang perlu buat , just stay on the right path and InsyaAllah , Allah akan tolong . Jangan lupa doa selalu . Allah suka hambaNya yang meminta :)

Awak , saya tak tahu pengaruh apa sebenarnya yang saya bawa dan siapa saya sebenarnya pada awak sampai awak sabar sangat dengan saya . Lepas awak cerita semua dengan saya , saya terkejut , sampai macam tu sekali awak perasan saya . I mean , you know me that much . Tak pernah ada orang yang teliti sampai macam tu sekali tentang saya . Tak ada . Awak jugaklah yang rajin melayan saya dan awak je yang berani layan saya macam tu . Orang lain tidak . Fineee , saya ni tak teliti orangnya . Awak pun tahu kenapa kann ? Awak jangan ungkit lagi benda tu okay ? Buat saya rasa bersalah , lepas tu rasa nak cekik awak . HEE ;D

Okay , saya tak akan tanya soalan yang sama dah . Saya tanya sebab tak pasti . Dan selagi tak tanya , saya tak boleh nak duduk diam . Bila awak dah cakap macam tu , okay , gentle , awak settlekan . Saya tak mahu masuk campur . Saya minta maaf sangat sangat dekat awak kalau sikap dan cara saya selama ni sakitkan hati awak . Saya minta maaf :)

Saya harap , hubungan kita ni akan bertambah baik dari hari ke hari . Lepas ni tak perlu simpan simpan dah . Gentle okay ? Kalau taaaaak , saya cekik awak nanti . HEE :D

Sampai sini jea , perut dah mula berbunyi suruh breakfast . Take care . Saya sayangkan awak dan awak awak yang baca blog nieeee 

*Dah bersaya awak pulak , HEE .


Vanilla Twilight - Owl City
"But drenched in vanilla twilight , I'll sit on the front porch all night . Waist-deep in thought because when I think of you , I don't feel so alone"

No comments:

Post a Comment