Thursday, April 21, 2011

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum ,
Alhamdulillah , setakat ni , apa yang aku doa , yang aku minta , dikabulkan . Walaupun bukan semua , but still , aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang . Orang orang disekeliling aku , orang yang ambil berat tentang aku , orang yang sayangkan aku , umur yang panjang , deria yang cukup . Kalau aku nak list semua , memang tak terkata banyak nya lah ! Terima kasih Ya Allah , terima kasih :')


Lagi satu yang paling ketara , pasal Mr.Z . Nope , bukan mengungkit kisah lama . Cuma mengambil berat sebagai kawan . To Mr.Z : Heyy , gembira dengar yang awak baik baik je . Kekalkan , okay ? Selama awak 'hilang' , tak contact , tak ada langsung reply message saya , tapi sekurang kurangnya awak ada baca , and so on , cukup buat saya risau . Sebab awak pergi macam tu je . Tapi sekarang , awak kembali dan lega sangat bila dengar awak baik baik je . Awak tahu tak betapa saya risaukan awak bila awak 'hilang' dulu ? Macam macam boleh jadi , kan ? Do take care tahu ? Pada saya , awak dah berubah sekarang . Tak macam dulu lagi . Saya tak pasti apa yang berubah cuma pada saya , awak nampak lain . Oh yea , mungkin dah matang . Pesan saya , apa apa pun yang jadi , jangan tinggal solat . Macam yang awak pesan dekat saya dulu . Jaga diri and stay strong . Saya harap hidup awak bahagia selalu :)

"It just isn't the same anymore"

Oh ya , aku lebih suka menaip benda benda macam ni daripada bercakap . Lebih mudah untuk aku sampaikan . MUNGKIN , aku akan bercakap pasal benda macam ni , cuma pada orang yang aku selesa dan aku percaya . Well , setiap orang ada cara masing masing . You have your own way , so do I :) and sometimes , music helps me , A LOT .

That's all . Getting sleepy . Take care peeps . Tata :)


No comments:

Post a Comment