Wednesday, October 26, 2011

Friendship Never Ends ♥

Assalamualaikum ,


Hey kawan , anda semua sihat ? Ya , aku tujukan post ni kepada korang semua yang bergelar kawan , kawan kepada aku . Aku nak minta maaf awal-awal kalau entri aku ni buat korang sebak or apa apa je lah . HEHE . Keep calm and read this , okay ? 


Maaf , kalau aku jarang contact korang , maaf juga kalau aku sombong dengan korang . Dah habis sekolah ni , jarang jumpa kan ? Bila aku komen dengan korang dekat Facebook , mesti lead to something yang sedih , sebab masing-masing nak sambung belajar . Jujur , aku menangis tahu tak ? Aku rindu sangat waktu sekolah . Some of you guys dah berkawan dengan aku dari tadika lagi , some of you guys pulak dari sekolah rendah dan menengah . Thanks for all of those memories . Aku sayang korang gila-gila :D 



Aku harap , lepas ni , korang jangan lupa diri ya ? Jangan lupa aku :D Jaga diri baik baik . Aku risaukan korang , even pada zahir aku tak tunjuk . Korang pun kenal aku kan ? Aku memang macam tu . Aku kisah , tapi aku tak tunjuk . Muka je sombong , tapi tidak . Aku sayang semua kawan kawan aku . Tapi , bila dah habis sekolah ni kan , macam macam cerita aku dengar . Kebanyakkan nya benda yang tak baik . Kenapa ehh ? Kenapa cepat sangat nak berubah ? Bukan semua lah , only few of you . Yang stay dari dulu sampai sekarang , thanks . Yang tak tu , aku pun tak harap ada kawan yang suka penting diri .



Aku doakan , semua ada hidup yang lebih baik lepas ni . Satu je aku nak pesan , jangan gaduh sesama sendiri boleh ? Jujur aku kata , perangai sebenar korang terserlah lepas habis sekolah ni . Ada yang okay , ada yang mengejutkan aku sampai aku hilang hormat dekat kawan aku sendiri . You guys know me right ? 


Aku tahu , kawan nak senang sama sama memang senang nak dapat . Kawan nak susah sama sama tu , berapa kerat je . Aku bangga berkawan dengan korang , sebab korang tak pernah tinggalkan aku . Terima kasih sangat sangat :')



Wehh Murni Athirah Binti Burhanuddin , kau nak tahu tak ? Aku rindu gila waktu kita kecik dulu . Serius wehh . Waktu tadika je kita dah berkawan , naik sekolah rendah kita dah jadi kawan baik . Tapi , waktu sekolah menengah kita renggang sebab kelas dah tak sama . Kau lain , aku lain . Jujur aku cakap , setiap kali aku terserempak ke , ape ke , aku nak sangat tegur kau tapi aku malu . So aku buat bodoh je . Kejam kan aku ? Tapi dah habis sekolah ni , kita mula rapat balik , sembang macam selalu . Macam hape je . Hahahahahha . But aku nak kau tahu something , aku selalu sayang kau . Jaga diri okay ? Kau mungkin jarang sembang dengan aku but , if you need someone , bila bila je , tak kisah lah , aku ada . Ingat tu , aku selalu ada :')


Sorry ya yang lain , untuk korang dah ada dalam post sebelum ni kan ? Kali ni aku nak tuju dekat buah hati aku yang sorang ni haa :DD Apa apa pun , untuk yang lain , aku selalu ada untuk korang . Panggil je , datang lah aku . Haha


That's all , take care .







"Walau jauh dimata , tetap dekat dalam hati "

No comments:

Post a Comment