Sunday, September 4, 2011

I'll write , only when I'm free .

Assalamualaikum ,


Hai ! Baru lepas bersihkan habuk dekat blog ni . Lama sangat tak update ! HEHE . Okay , untuk pengetahuan semua , sekarang aku dah sambung belajar dekat Kolej Sains Kesihatan Sungai Buloh . Aku ambil program apa dekat situ ? Hah , aku ambil Program Kejururawatan . To be honest and truly honest , aku tak nak sebenarnya sebab aku nak ambil lawyer :( Tapi Parents suruh masuk . Bukan Parents aku je , Pakcik dan Makcik aku pun sama je . Semua suruh aku masuk program ni , sambung dengan Medic . Lagipun , aku masuk ni under SPA , dan masa depan aku lebih terjamin . Baiklah , aku ikutkan je . Pilihan Ibu Bapa always yang terbaik !


First week masuk , macam biasalah , orientasi . Aku tak mahu cerita pasal orientasi . Let's skip ! Minggu kedua masuk , I got homesick ! OMG . HEHE . Biasalah , baru kali pertama aku berjauhan dengan Family . Sebelum ni tak pernah pun . Tapi homesick kejap je . Thanks a lot to my new friends dekat sana , korang memang awesome Tapi , aku sedih tinggalkan Ipoh . Orang orang Ipoh always yang terbaikkkkk !

Lama sangat dah aku tak buka blog nih . Sekarang tengah cuti , so , ada masa lah nak update blog . Hidup pun dah berubah . Aku pun dah berubah . Ya , manusia berubah , mengikut keadaan dan masa . Maaf ya kawan kawan , kalau perubahan aku ni buat korang terasa kehilangan aku . Kesakitan yang buat aku berubah . Pengalaman yang buat aku berubah . Pada mulanya , aku ambil kisah apa yang korang cakap , yang aku ni dah berubah , yang aku ni dah lain sangat sangat . MAAF . Sekarang , aku tak ambil kisah dah . If you want me in your life , you have to accept me the way I am . Aku berubah bukan jadi buruk perangai pun . Kalau aku sombong , korang sendiri ada jawapan kenapa aku jadi macam tu . Kan aku ada cakap tadi , pengalaman yang buat aku berubah . Tak , aku bukan macam dulu lagi , suka simpati lebih lebih , suka bagi muka . Itu semua dulu . Not now okay babes ? If I keep being silence with you , you better do something about it bebeh ^_^



Alright , I think that's all for now . Will be update mine later , and thanks for reading .

Take care peeps
 ♥ .

No comments:

Post a Comment