Wednesday, March 30, 2011

I don't know it will become like this .

Assalamualaikum ,

27 Mac 2011 . At first , I don't want to talk about this . But , I changed my mind . Okaay , actually , 27 haribulan tu ada Karnival Jom Masuk U . Karnival tu berlangsung dua hari , 26 dan 27 haribulan . Mula mula nak pergi dah hari Sabtu tu , but something happen so my friend and I can't make it that day . We decided to go on the next day . Macam macam pulak yang jadi hari Ahad tu . Pergi berdua , balik berempat . Karnival tu buat dekat Dataran Ipoh so dekat aje lahh dengan Ipoh Parade . Aku sampai sana dalam pukul 10 lebih macam tu lahh *sorry tak tengok jam pun . Pusing punya pusing sampai tak larat , kitorang duduk kejap dekat luar sebelum decide nak pergi Ipoh Parade . Waktu duduk tu , nampak someone , lama jugak lah tak jumpa . Nak panggil dia but dia tengah sembang dengan kawan dia waktu tu . Lepas tu , nampak pulak lagi sorang . Lama jugak tak jumpa . Sebab dia jugak lahh , aku buang masa aku dengan kawan kawan aku . I'm sorry , friends :(

Jalan jalan pergi kedai jap , jumpa someone tadi tu . Muhammad Ajwad nama beliau :) Okaay , handsome as always :) Teringat pulak waktu sekolah dulu . Jarang sangat sembang . Because he's a shy one ;) Tapi itu dulu lahh . Sekarang tidakk . He's a gentlemen . Haa enough from praising him . Continue with the story . Ingat kan nak jumpa kawan lagi sorang . But dia pemalu terlebih pulak . Yang aku cakap sebab dia aku buang masa tu . Let's call him A . Senang cerita . Lepak bawah pokok kejap dengan kawan aku , Syafiqah . Then Ajwad datang . Sembang punya sembang , we make up our mind and go to Parade . Dah lah panas waktu tu . Nak tunggu A laagi buat aku panas . Thanks Ajwad and Iqa , you guys really make my day  Lama dah tak lepak macam tu . Gelak tak ingat . HEE

Then , without telling me , si A sampai foodcourt , tempat kitorang lepak . Dia lambai je , lambai , lambai dan lambai . Lepas tu senyum . At first , aku tak kisah sangat . Sebab sikap pemalu dia . Apa salahnya kalau dia datang greet aku face to face ? Sebelum ni okay je ? Hari tu pulak malu terlebih ? Yeahh , he makes me dissapointed with him . Jalan nak cari makan , jumpa Najwa dengan Rosliana . Jalan sekali . Macam macam kitorang sembang . Then we decided to go to MarryBrown , where A was ate . Beberapa hari sebelum tu , dia yang cakap nak jumpa aku sangat . But then , takat lambai je . Text punya text , cakap dah balik . He treat me like a fool . Aku tak pernah tunggu orang macam ni . Pertama kali orang layan aku macam ni . Aku marah sangat dengan diaaa . Oh my , I don't know how I supposed to act .

He text me the next day and keep saying his sorry . I hate that word ! 'Sorry' might heal the wound but it'll always leave a scar . To A : Buat lahh apa awak nak buat lepas ni . Okaay ?

To Muhammad Ajwad : Thanks for being 'so mean' and gentle that day . You never fail from makes me laugh , boy :) I'm so sorry for wasting your time . Actually , ckin tak sangka dapat jumpa Ajwad hari tuh :) Kebetulan pulak baju kita sama . ahhahaha :D Thank you , again

To Syafiqah , Najwa and Rosliana : I'll not forget that day . I miss you guys so much ! Nanti keluar lagi okaay ?

No comments:

Post a Comment