Saturday, December 4, 2010

It's a Stars :)


" I love to see a stars than a moon "

Dah lama tak tengok bintang , lama sangat . Sebab selalu hujan . Aku lebih suka tengok bintang dari tengok bulan . Jangan tanya kenapa , totally tak ada sebab :) Tengok bintang sambil baring atas padang mesti best kan ? Tengok bintang buat aku rasa tenang sangat . Allah jea yang tawu perasaan aku waktu tuh . Alhamdulillah aku masih lengkap dengan kelima - lima deria yang patut manusia normal ada . Jadi , aku boleh manfaatkan dengan sebaik - baiknya :) Dulu , aku ada cakap dengan 'dia' , yang bintang paling terang tuh aku . Kalau rindu , tengok bintang tuh , sembang lahh dengan dia . Confirm sampai punya :D hahaa , apa punya angan lahh kan . Tapi tak kesah lahh , janji namanya bintang :) Kenapa bintang yang paling terang ? Tentulah nak jadi yang paling menyerlah antara ribuan :) Ehh korang tak nak jadi macam tuh kea ? Jadi yang paling penting pada orang yang korang sayang ?*tengah angguk lepas tuh senyum kan ? :D



Okaay , kalau tak suka bintang tak kesah lahh . Masing masing korang punya minat okay . Boleh btaw aku apa yang special sangatnyea dekat bulan ? Aku tawu bulan terangi malam , tapi setakat tu jea kan ? :)

No comments:

Post a Comment