Friday, December 3, 2010

awaaak ,

Awak sihat ? Dah lama tak tanya khabar awak , tak sembang dengan awak , tak jumpa awak . To be honest lahh kan , saya rindu sangat dekat awak . Awak dengar tak ? SAYA RINDU AWAK , faham ? Tak lama dulu , saya selalu tidur lewat , sebab text awak . Suka sangat text awak , tiap tiap hari pulak tuh . Sekarang dah tak ada dah kan awak ? Awak dah ada yang baru , saya pun awak tak layan kann ? Maaf sebab tak boleh nak cakap terus pada awak , saya tak kuat . Biarlah awak tawu melalui sini . Maafkan saya kalau saya ada banyak salah dengan awak , selalu buat awak marah , buat awak sakit hati , buat awak risau , buat awak terasa hati dengan saya . Saya banyak sangat cerita nak kongsi dengan awak , tapi bila awak selalu sibuk , I'm prefer not to . Hidup awak baik baik jea kan ? Masalah awak boleh selesai tanpa saya kan awak ? Saya nak ucap banyak banyak terima kasih dekat awak . Sebab awak dah bantu saya lupakan seseorang . Terima kasih sangat sangat ! Untuk pengetahuan awak , awak selalu ada dalam hati saya . Saya tak pernah lupa awak , tak pernah tak ingat awak . Tiap tiap hari rindu awak . Dulu saya selalu btaw awak yang saya rindukan awak , tapi sekarang , jarang . Mungkin tak btaw dah , awak bukan layan pun kan ? Kalau awak rindu saya jea awak cari saya , kann ?  Awak selalu ada kalau saya tengah susah , kalau saya tengah sedih . Mana awak pergi sekarang ?  Awak tak ada , hurm . Nasib saya kot lahh kan awak ? Saya takut sangat bila jadi macam nyh , takut hilang awak . Saya tawu hal macam ny akan jadi , saya jea yang tak cukup bersedia untuk hadap benda benda nyh . Kalau lahh awak tawu apa yang ada dalam hati saya sekarang , apa yang saya rasa sekarang . Awak tak perlu takut kalau awak jatuh hati dekat dia , sebab saya rasa dah jadi pun . Awak jea yang tak sedar . Tu pada saya lahh , awak pun tawu kan yang saya ny suka fikir yang bukan bukan . Saya nak awak yang dulu , yang caring , yang selalu risaukan saya , yang tak henti pujuk saya kalau saya merajuk , yang selalu ada saat saya sedih dan gembira , yang boleh buat hati saya tenang , yang boleh buat saya senyum setiap hari tanpa henti sampailahh saya tidur . Apa pun jadi awak , saya akan selalu ada dekat sini sama ada awak perlukan atau tidak . Sebab saya ingat janji saya , tak akan tinggalkan awak , awak ingat ? Saya harap hidup awak okay okay jea , okay tanpa saya , tenang tanpa saya , gembira tanpa saya , yeah awak ? Sampai sini awak , jaga diri . Sayang dan rindu awak selalu , 


awaak , lagu ni untuk awak 

 

Without You - Pixie Lot

I don't know what to say, 
i don't know what to say, 
anymore, cus it's all been said before. 
And i don't know where you are; 
all i know is you're far, 
and you're not coming back. 
If this is how it goes, 
i tried but i dont know, 
oh, 
I don't know if i like it, 
without you, without you, without you- 
tell me- how am i supposed to make it, 
without you, without you, without you? 
Look at me crying tonight, 
is this what its gon' be like? 
I try and act like im fine, but i will never be right, 
without you, without you, without you- 
without you i don't know. 

I'm not sure how to feel, 
i'm not sure what is real, 
anymore, cus i've never felt like this; 
sometimes it hurts me so bad, 
its the worst kind of sad, 
and i cant live like that; 
don't wanna be alone, 
i tried but i don't know... 
oh, 
I don't know if i like it 
without you, without you, without you; 
tell me- how am i supposed to make it 
witout you, without you, without you? 
Look at me crying tonight, 
is this what its gonna be like, 
i try and act like im fine, but i will never be right, 
without you, without you, without you 
without you i don't know... 

the one thing i do know 
that im so sure of, 
is with you gone im lost, 
and im so confused i cant deal with it no more, 
without you i cant see it, take this pain from me, 
so i can make room for you, 
cus you've been gone from me for too long... 
i don't know, 

I don't know if i like it 
without you, without you, without you, 
tell me- how am i supposed to make it 
witout you, without you, without you? 
Look at me crying tonight, 
is this what its gon' be like? 
i try and act like im fine, but i will never be right 
without you, without you, without you- 
without you i dont know. 

without you, i can't be without you, you-oo, you-oo, you-oo, you-oo... (repeated)

No comments:

Post a Comment