Friday, May 6, 2011

Peluang kedua masih ada ,

Assalamualaikum ,
Gentle , semalam tak tidur langsung . Baru pagi tadi aku tidur . Insomnia le kalau lama-lama macam ni . Nak cek IPTA punya pasal . Ingatkan 12 tengah malam , rupanya 12 tengah hari . Cuak je . Aku nervous tak ingat kot , sejuk kaki . Heh , bila dah tidur , mampu tidur kejap je , lepas tu bangun . Tak sabar punya pasal . Dah lepas 12 , buka laman web UPU . Punya takut aku nak tengok , sampai cover muka dengan tangan . So , ini lah hasil dia ,

IPTA , Y U NO APPROVE ?

Yea , aku tak dapat . Sedih kot*sitting at the corner of the room and crying . Aku mohon asasi undang undang , serius aku minat . Nak sangat wehh . then tak dapat , terkilan gila . Alhamdulillah boleh buat rayuan , so aku pun tak ketinggalan lah isi borang rayuan tu . So , aku akan sambung ke Tingkatan 6 dulu , insyaAllah .

Oh yea , for those who got it , congratulation okay ? Belajar rajin rajin tahu ? Dah tak sama macam zaman sekolah . Disiplin kena ada . Tak ada lagi main-main . Be a grown up , sesuai dengan umur tu haa . HEE . dah , melalut aku . 

That's all , take care peeps .

No comments:

Post a Comment